שאלות ותשובות לפניות לקוחות אקסלנס טרייד

מי אנחנו?

כל אחד יכול לסחור – אבל לא אחד נהנה מהיכולות הבלעדיות שלנו.

אקסלנס טרייד הינה חברת בורסה בעלת וותק של למעלה מ-30 שנה בשוק ההון, המעניקה מגוון רחב של שירותים ומוצרים בעולם זה כגון מסחר עצמאי בבורסה בארץ ובחו"ל ללקוחות פרטיים ושירותי מסחר ומחקר ללקוחות מוסדיים, מה שהפך אותה לשחקנית מובילה בתחומה אשר נותנת מענה לאלפי ישראלים בכל רגע נתון.

אנו מספקים ללקוחותינו פלטפורמות מתקדמות למסחר עצמאי בארץ ובחו"ל, ופועלים ללא הרף לשיפור חווית המשתמש והנגשת שירותים בסיסיים ומתקדמים כאחד, תוך שימוש בתשתיות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות גמישות בשוק תחרותי המשתנה בכל עת ויום.

מה הלקוחות שלנו מקבלים?

  • מערכות מסחר חדשניות ובטוחות
  • עמלות אטרקטיביות
  • סקירות ומחקרים מקיפים מגורמים מקצועיים
  • בטחון לכסף שלכם
  • ניהול שוטף של חשבון ניירות הערך בדיגיטל
  • המרות מט"ח נוחות

לחצו כאן להצטרפות מהירה בקליק

יש לכם שאלות נוספות לפני שאתם מצטרפים אלינו?
בעמוד זה תוכלו לצפות בתשובות עבור שאלות נפוצות שאנו נשאלים לעיתים תכופות:

טלפון: 03-7536514

שרות לקוחות בווטסאפ שירות לקוחות בוואטסאפ 054-7387139

פקס: 03-6120944

מייל: excellence@xnes-trade.co.il


שעות פעילות מסחר בארץ:

יום א': 09:00-16:00
ימים ב'-ה': 09:00-17:35


שעות פעילות מסחר חו"ל:

ימים ב'-ה': 14:30-23:00
יום ו': 15:30-18:00
בימי שישי ניתן מענה מצומצם לקנייה, מכירה וטיפול בתקלות

לפרטים נוספים על מערכות המסחר 


אילו מערכות מאפשרות מסחר בבורסה בישראל?
לאקסלנס טרייד ישנן כשלוש מערכת מסחר מתקדמות המיועד למסחר בישראל: OrderNet Spark, OrderNet Pro ו-FMR. המערכות מתאפיינות במגוון אפשרויות מסחר, הוראות ועוד פונקציות מתקדמות לשליטה מלאה בניירות הערך שלכם.

איזו מערכת מסחר הכי מתאימה עבורי?
אם אתם מחפשים גמישות ומעבר מהיר בין השוק הישראלי לאמריקאי עבור מבחר נכסים פיננסיים, מערכות ה-OrderNet יתאימו עבורכם יותר.
אם אתם פועלים בעיקר בנכסים פיננסים בשוק האמריקאי אך מעדיפים להתנהל מול מערכת בשפה העברית או הרוסית, מערכת ה-VT היא האופציה שתעניק לכם את היכולת הנ"ל.
עבור סוחרים מנוסים המבקשים לסחור בשווקים ומטבעות רבים, נמליץ לבחור במערכת GLOBAL EXTRADE.

לחצו כאן להורדת מערכת OrderNet Pro 

לחצו כאן להורדת מערכת OrderNet Spark

לפרטים וקבלת מערכת FMR יש לפנות לחדר המסחר


מהי מערכת OrderNet Spark?
החופש לסחור – מכל מקום ובכל זמן.
מערכת מבוססת זו הינה מערכת מבוססת אינטרנט אשר ניתנת להפעלה והרצה מדפדפנים שונים (כולל במחשבי מקינטוש) ללא צורך בהתקנה או התאמה כלשהי. באמצעות המערכת החכמה תוכלו לסחור בשוק הישראלי באופן משולב (בכל נכסי הבסיס) וכן בארה"ב (במניות ו-EFT). במערכת תוכלו ליהנות מציטוטי זמן אמת, גרפים מתקדמים ופקודות רבות ושונות, כולל טריגרים הזמינים לשימושכם בכל עת ולכל לקוח.
מערכת OrderNet Spark כוללת, בין היתר גם קיצורי דרך מובנים המאפשרים לערוך חיפוש מהיר עם השלמה אוטומטית, התאמה אישית של התפריט, שליחת הוראה מהירה וכן כפתורים למסחר מהיר בכדי שתוכלו להתאים לעצמכם את המערכת לחוויית משתמש אופטימלית.

לחצו כאן להורדת המערכת 


מהי מערכת OrderNet Pro?
מרגישים שאתם מוכנים לשלב הבא? המערכת הבאה מיועדת עבורכם.
מערכת מסחר זו מתאימה לסוחרים מתקדמים יותר, והיא מכילה מגוון כלים המאפשרים להם לסחור ביעילות באמצעות גרפים וניתוחים שונים אשר ייתנו לכם תמונת מצב מלאה לגבי מצב השוק במהירות, זאת בכדי שתוכלו לבצע החלטות מושכלות במהירות האפשרית.

לחצו כאן להורדת המערכת 


מהי מערכת FMR? 
לשחקנים גדולים מגיע את הטופ שבטופ.
מערכת מסחר זו מיועדת למנהלי תיקים, סוחרי נוסטרו וכל מי שסוחר בהיקף גבוה באופציות ומניות. מכיוון שהמערכת מתחברת ישירות לשרתי הבורסה באמצעות קו נל"ן, נדרש מחשב ייעודי עליו תותקן התוכנה. הייחודיות של מערכת זו היא העובדה כי היא מחזיקה בכלים עוצמתיים ויכולת תגובה מהירה, זאת ועוד בממשק ידידותי למשתמש.

לפרטים וקבלת מערכת FMR יש לפנות לחדר המסחר

דו"ח יתרות ודו"חות כלליים

באזור האישי באתר תוכלו למצוא דו"חות שונים לשירותכם אשר יישלחו ישירות למייל הפרטי שלכם באופן מאובטח דרך כתובת אתר מוצפן, בה תידרשו להזדהות באמצעות אימות דו-שלבי לצרכי שמירה על פרטיות הנתונים שלכם. מכאן, תוכלו לגשת אל הדוחות, לשמור אותם ולהדפיס אותם כרצונכם.
חשוב לציין כי הקישור אשר מצורף במייל יהיה זמין רק ל-30 היום הקרובים מרגע שליחת הבקשה, זאת מטעמי אבטחת מידע. במידה ואתם רוצים לצפות בדו"ח לאחר שעברה תקופת הזמן, ניתן לשלוח בקשה חדשה לדו"חות הרצויים בכדי לקבל אותם מחדש במהרה. בכדי לחסוך זמן, אנו ממליצים לשמור את הדו"חות השונים אשר נפתחים ישירות באתר, ובכך ליהנות מזמינות קבועה בכל מכשיר.

אילו דוחות ניתן להפיק באזור האישי באתר?

דו"ח יתרות
מציג את היתרות בחשבונכם בהתאם לבחירת התאריך הרצוי, החל מהיום הראשון להצטרפותך לאקסלנס טרייד.

הדו”ח יגיע לכתובת המייל שלכם עד כ-3 ימי עסקים מרגע הגשת הבקשה. במקרים דחופים, ניתן להעביר בקשה דרך שירות הוואטסאפ שלנו בטלפון 054-7387139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il, ונעשה את מירב המאמצים בכדי להקדים את שליחת הדו”ח.

* ניתן להפקה גם באמצעות מערכת ה-OrderNet בפורמט אקסל.


דו”ח תנועות

מציג את התנועות בחשבונכם בתקופה מסוימת לבחירתכם, ומגיע בפורמט PDF ישירות לכתובת המייל שלכם, עד 3 ימי עסקים מהגשת הבקשה.

הדו”ח יגיע לכתובת המייל שלכם עד כ-3 ימי עסקים מרגע הגשת הבקשה. במקרים דחופים, ניתן להעביר בקשה דרך שירות הוואטסאפ שלנו בטלפון 054-7387139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il, ונעשה את מירב המאמצים בכדי להקדים את שליחת הדו”ח.

* ניתן להפקה גם באמצעות מערכת ה-OrderNet בפורמט אקסל.


דו”ח 867 ט' אישור ניכוי מס במקור

דו”ח אשר מציג את הרווחים וההפסדים שלכם בשנת המס המבוקשת (עד 3 שנים אחורה) ונשלח ישירות לכתובת המייל הרשומה במערכות אקסלנס, עד 3 ימי עסקים מהגשת הבקשה. במקרים דחופים ובבקשות מיוחדת להנפקת הדו”ח מעל 3 שנים אחורה, ניתן להעביר בקשה דרך שירות הוואטסאפ שלנו בטלפון 054-738-7139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il, ונעשה ככל הניתן בכדי להקדים את שליחת הדו”ח.


ט' אישור בעלות לאסיפה

במקרה בו הנכם מבקשים לקבל ט' אישור בעלות לאספה, חשוב לציין בפנייתכם את מספר נייר הערך המבוקש, שם החברה (שם נייר הערך) ואת המועד הקובע להשתתפות באספה.

את הבקשה יש להגיש דרך שירות הוואטסאפ שלנו בטלפון 054-738-7139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il, והדו"ח יישלח אל כתובת המייל הרשומה במערכות אקסלנס תוך 3 ימי עסקים מיום הגשת הבקשה.


דו”ח היסטוריית פעילות

ניתן להוציא דו”ח תנועות באחת ממערכות ה-Spark הכוללות את התנועות בכלל המערכות אשר הינכם משתמשים בהן:
GLOBAL EXTRADE
VIEW TRADE
בכניסה למערכת הספארק, יש לבחור באפשרות "החשבון שלי" בכותרת הדף, ומשם לבחור באופציית "תנועות".
לאחר מכן, יש לבחור בתקופה בה אתם מבקשים עבורה את היסטוריית הפעילות - ניתן לבחור בהיסטוריית הפעילות החל מיום הקמת החשבון.

לחצו כאן לכניסה לריכוז הדו"חות באזור האישי

מה עליי לבצע עם פתיחת החשבון?

  • להיכנס לאתר אקסלנס חבר הבורסה בכתובת www.xnes.co.il
  • יש לבחור בלשונית "מסחר בבורסה" הנמצאת בתפריט בראש הדף
  • בדף נחיתה זה ישנה הזמנה לפתיחת חשבון מסחר באקסלנס 
  • לאחר צפייה בסרטון ההדרכה, יש למלא את הפרטים האישיים, הבעלים בחשבון, כשרות משפטית, תושבות לצרכי מס, הגדרות חשבון ומסלול מסחר מבוקש, הרשאות מיוחדות, אשראי, אופציות וכו'.
  • מצורף סרטון קצר המסביר על שלב זה – לחצו כאן לצפייה 

פתיחת החשבון ותחילת המסחר באקסלנס מותנית בהפקדה של 20,000 ₪ ומותנית באישור החברה לאחר בדיקה, בהתאם להוראות החוק.
לחצו כאן לפתיחת חשבון בקליק 

כך תפתחו את החשבון שלכם בקלות

איך אדע באיזה מסלול לבחור?
אל דאגה! יש לנו מס' מסלולים ומערכות מסחר המותאמים לכל סוחר, מקצוען או מתחיל, ובכל אחד מהם תוכלו למצוא כלים ייעודיים ושימושיים. בכל שלב, תוכלו לבקש לעבור ממסלול אחד לשני.


בתחילת תהליך פתיחת החשבון, יש לבחור בין שתי מערכות:
מערכת TRADER שהינה ידידותית למשתמש ומתאימה לסוחרים בכל הרמות, בה ניתן לבחור בין שני מסלולים:
1. FIX 9 – עלות פיקס לפעולה של 9$
2. MIN 8 – תמחור לפי כמות המניות בעסקה, עם מינימום של 8$ לעסקה

האופציה השנייה היא TRADER PRO – מערכת אשר מומלצת לסוחרים מיומנים ומנוסים.
באופציה זו תוכלו לבחור את הכלים המתאימים ביותר לאופי המסחר שלכם, באילו שווקים יהיה המיקוד (מקומי או בינלאומי), בנוסף למסלול תמחור נוסף
3. CLUB25 – מסלול המאפשר תמחור לפני מניה במסחר גלובלי - מומלץ לסוחרים בשווי תיק מעל 25K $

לאחר שתבצעו את הבחירה, תתבקשו לבחור את חשבון הבנק על שמכם איתו תתנהל מול אקסלנס בהמשך, ולכן חשוב לתת תשומת לב לחשבון ממנו תרצו להתנהל. מטעמי הוראות החוק, כל שינוי של חשבון הבנק ידרוש הגעה למשרדי החברה או חתימת עורך דין/נוטריון.

בשלב הבא, יש להעלות צילום ת"ז + ספח, אסמכתא עדכנית על קיום החשבון וצילום רישיון נהיגה או דרכון בתוקף.
בהמשך, יש להצהיר האם הינכם הצד הנהנה בחשבון (נהנה הוא כל מי שהרווחים בחשבון יכולים לעמוד לרשותו כמו בן או בת זוג, קרוב משפחה, שותף וכדומה).


בכל פתיחת חשבון, מופק מס' חשבון ניירות ערך ללקוח בן 6 ספרות. 
בחלק האחרון של תהליך הרישום, ייפתח שאלון "הכרת הלקוח" >> בשאלון זה נבקש מכם לקבל מידע אישי בהתאם לפרטים הנדרשים ברמה הרגולטורית על מנת שנוכל להמשך בפתיחת החשבון וכמובן, להתחיל לסחור.

בשלב הבא תיפתח רשימת הסכמים המותאמים למסלול הנבחר, עליהם יש לחתום דיגיטלית. יש לפתוח כל נספח, לחתום עליו ולסמן שליחה.

לאחר החתימה על ההסכם ושליחתו עם הפרטים המלאים, חשבונכם יועבר למחלקת פתיחת החשבונות, והודעה על פתיחת החשבון תתקבל עד 3 ימי עסקים.

לאחר האישור, יישלח אל המייל איתו התבצע הרישום קישור לאזור האישי בחשבון (צפו בסרטון האזור האישי שהכנו אשר מתאר את השלב הנ"ל), מידע על הפקדת כספים וכלי עזר למשיכה או העברת ניירות ערך לחשבון אקסלנס.

בכניסה לאזור האישי, יש להקליד ת"ז ומספר טלפון ויישלח קוד אימות (OTP) לנייד. לאחר הקלדת הקוד, ניתן להכנס לאזור האישי ללשונית מסחר עצמאי. באיזור זה ניתן לדווח על הפקדה או כל פעולה אחרת שברצונכם לבצע בחשבון.


לאחר פתיחת החשבון, יש להפקיד מינימום של 20 אלף ₪ על מנת להתחיל לסחור.
לאחר ההפקדה, יישלח מייל ובו קישור למערכת המסחר אשר יכלול מס' משתמש/מס' כרטיס משתמש בן 10 ספרות. שמרו אותו טוב - זהו למעשה מספר הזיהוי איתו ניתן להיכנס למערכות ה-ORDERNET.
במקביל תישלח הודעת SMS לטלפון הנייד שלכם עם סיסמא זמנית, אותה יש לשנות בכניסה הראשונה במחשב. מכאן ואילך, יש להיכנס למערכות עם כרטיס המשתמש והסיסמא החדשה אותה בחרתם.
בהצלחה!


חשוב לדעת:

מערכת הספארק מאפשרת מסחר בניירות ערך ישראלים ומסחר משולב ניירות ערך ישראלים ובארצות הברית.
לאחר ההפקדה של הסכום המינימלי (לפחות 20,000 ₪), ניתן לקבל הרשאה למערכות VIEW TRADE ו– Global EXtrade , זאת במידה ובחרתם בכך בהגדרות פתיחת החשבון.
חשוב לדעת: גם אם הינכם סוחרים בגלובל וויו אקס טרייד – ניתן לראות את התנועות בחשבון דרך מערכת הספארק, אך שיקוף של תנועות מס, הפקדות ומשיכות יתאפשרו במערכת ה-ORDERNET בלבד.


לחצו כאן לפתיחת חשבון בקלות ומהירות

מהן הפעולות הנדרשות במידה וברצוני לסגור את החשבון?
כל לקוח יכול להעביר את היתרות ו/או הנכסים אל חשבון בנק לבחירתו, ולסגור את חשבון ההשקעות באקסלנס טרייד.
במידה ואתם מעוניינים לבצע את התהליך, יש להיכנס לאזור האישי באתר, ולאחר הליך זיהוי הכולל ת"ז וטלפון נייד, יישלח קוד האימות אשר יאפשר לבקש סגירת החשבון.

לכניסה לאזור האישי לחצו כאן


מהן האפשרויות הקיימות לסגירת החשבון?

1. העברת תיק ההשקעות בהרכבו הקיים – כל התיק עובר כפי שהוא אל הבנק שלכם, וניתן להמשיך ולסחור בו בתצורתו הקיימת. במידה ובחרתם באפשרות זו חשוב לדעת כי סיום התהליך מותנה באישור הבנק, ועלול להתארך מעבר ל-5 ימי עסקים, במידה וישנו עיכוב מצידו.

2. מכירת כלל הנכסים בתיק והעברת הכספים בש"ח - במקרה זה, נציג מטעמנו יצור עימכם קשר לביצוע מכירות ניירות הערך, ובסופה של המכירה, ההעברה לחשבונך תכלול הסכום הכולל בש"ח. חשוב לציין כי נוכל לקדם את סגירת החשבון, לאחר שיחת אימות בלבד.

בשתי האפשרויות, יישלח אליכם אישור ביצוע לאחר 5 ימי עסקים.

במקרה של פטירה חלילה, יש להציג צו ירושה או צו קיום צוואה נאמן למקור יחד עם תעודת פטירה יחד עם הטופס המצורף אל שירות הוואטסאפ שלנו בטלפון 054-738-7139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il. המסמכים יעברו בדיקת נאותות ע"י מחלקת הבקרה, ובמידה והפרטים והמסמכים יסופקו במלואם, התיק יעבור לחשבון המוטב החדש.

במידה והיורשים מבקשים את פדיון הכסף, נבצע מכירה של ניירות הערך ונפקיד את הכסף לחשבון המוטב החדש. לחילופין, ניתן להפקיד את המניות עצמן כפי שהיו בחשבון הנפטר לחשבון המוטב החדש.

יש לציין, כי העברת המניות מייצרות אירוע מס שאקסלנס טרייד מחויבת לדווח עליו לרשויות המס.

במערכת ה-ORDERNET ספארק ומערכת ה-ORDERNET PRO, תוקף הסיסמא מוגבל ל-90 יום. כ-10 ימים לפני פקיעת תוקף הסיסמא, תופיע הודעה בכניסה למערכת על בקשה להחלפת הסיסמא לכזו חדשה.

חשוב לציין - על הסיסמא לכלול בין 8-10 תווים הכוללים אות גדולה באנגלית, אות קטנה באנגלית ומספר. במידה ותוקף הסיסמא פג, ישנה אפשרות להחליף סיסמא עד ל-30 יום ממועד פקיעת תוקף הסיסמא. לאחר תקופה זו, לא ניתן יהיה להיכנס למערכת ולהחליף סיסמא.


מדוע לא ניתן להיכנס למערכות עם הסיסמא שלי?

כנראה שעברו מעל 30 יום ממועד תוקף פקיעת הסיסמא. במקרה זה, יש להיכנס למערכת ה-ORDERNET ספארק, ללחוץ על אפשרות "שכחתי סיסמא" בכניסה למערכת, להקליד את מס' כרטיס המשתמש (היוזר איתו אתם נכנסים למערכת) ומספר תעודת זהות ללא הספרה 0 בהתחלה. לאחר ההזנה, תישלח אליכם הודעת SMS עם סיסמא זמנית, אותה תידרשו להחליף מיד עם הכניסה למערכת.

שימו לב: כאשר תתבקשו להקיש סיסמא קודמת במסך הרלוונטי, מדובר בסיסמא הזמנית אשר נשלחה אליכם בהודעת SMS.


כיצד ניתן לקבל סיסמאות לאפליקציה?

ניתן להתחיל וליהנות מהשימוש באפליקציית ORDERNET ספארק רק לאחר כניסה ראשונית באתר והחלפת הסיסמא.

חשוב לציין כי האתר אינו רספונסיבי/מותאם למכשירים ניידים, ולטובת שימוש מהנה ונוח מומלץ להיכנס לשירות דרך מחשב שולחני או נייד.

לאחר הכניסה הראשונית מהאתר, תוצע לכם האפשרות להיכנס ולהזדהות באפליקציה ע"י זיהוי ביומטרי או קוד אישי, ומהרגע שתגדירו זאת תוכל ליהנות מהשימוש באפליקציה מתי שרק תרצו.


האם ניתן להחליף סיסמא בכל עת?

בוודאי! כל עוד לא פג תוקף הסיסמא, תוכלו להחליף סיסמא באפליקציה בקלות. בכל מקרה של החלפת או איפוס סיסמא, ניתן להחליף את הסיסמא באתר בלבד. לאחר החלפת הסיסמא באתר, ניתן יהיה להמשיך ולהשתמש באפליקציה עם הסיסמא החדשה.

במערכת ה-VIEW TRADE אין תוקף לסיסמא, ותוכלו להחליף אותה בכל זמן שתרצו. במידה וקיבלתם הודעה על נעילה או חסימה, יש לפנות אלינו דרך שירות הוואטסאפ בטלפון 054-738-7139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il ואנו נאפס את הסיסמא תוך 4 שעות מפנייתכם בהתאם לשעות הפעילות של מוקד המסחר בניירות ערך זרים: ימים ב'-ה' בין השעות 14.30-23.00 וביום ו' בין השעות 15.30-18.00.

במערכת GLOBAL EXTRADE בכל נושא של החלפת או אחזור סיסמא או חסימה בכניסה למערכת, יש לפנות לחדר המסחר דרך שירות הוואטסאפ שלנו בטלפון 054-738-7139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il ונשמח להיות לשירותכם בכל הליך החלפת הסיסמא.

בכל מקרה בו נפתח חשבון ניירות הערך מרחוק (שלא בנוכחות פיזית במשרדי אקסלנס טרייד), חשוב לשים לב לשלבי התהליך השונים.

פתיחת חשבון המסחר מוגבל במערכת סגורה, כאשר הכסף נמצא בסוג של מעגל בין חשבון הבנק של הלקוח לבין חשבון אקסלנס טרייד.

לכל אורך חיי החשבון, לא ניתן לשנות את חשבון הבנק, זאת בשל ההגדרה הראשונית אשר קובעת את הקשר בין חשבון הבנק איתו נרשמתם ודרכו הפקדתם את הכספים וניירות הערך בהפקדה הראשונית, לבין אקסלנס טרייד.

הנוהל פועל בהתאם לחוק ניירות ערך בסעיף מערכת סגורה, וחשוב לציין כי תהליך זה נועד להגן על כספך וחשבונך מפני מקורות זרים.


בכל מקרה של בקשה להחלפת חשבון בנק, ישנן 3 אפשרויות:

  1. במידה וחשבון הבנק איתו נרשמתם נסגר או הוחלף, יש להעביר אלינו אישור סגירת סניף או חשבון במקביל להצגת מסמכי אישור קיום חשבון של הבנק החדש. את האישורים ניתן לשלוח אלינו דרך שירות הוואטסאפ בטלפון 054-738-7139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il, ואנו נבצע את החלפת החשבון כבקשתכם.

    את החלפת החשבון מרחוק נוכל לאשר רק לאחר קבלת האישור על סגירת החשבון הנוכחי, בהתאם להוראות החוק.

  2. הגעה אישית למשרדי החברה בפתח תקווה בתיאום מראש בשעות הפעילות: ימים א-ה בין השעות 10:00-17:00, בהצגת ת"ז ומסמך אישור קיום חשבון בנק חדש + חתימה על שני מסמכי זיהוי, ניתן יהיה לבצע החלפת החשבון. במקרה זה, אין צורך להציג אסמכתא לסגירת או החלפת חשבון קיים.

  3. קבלת מסמכי זיהוי ייעודיים החתומים בפני עורך דין או נוטריון. לקבלת המסמכים, יש לפנות אלינו דרך שירות הוואטסאפ בטלפון 054-738-7139 או בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il. כאשר נקבל אותם חתומים בגרסת המקור בדואר רשום או ע"י שליח למשרדי החברה בפתח תקווה, נאשר את החלפת חשבון הבנק.

לחצו כאן למסמך בירור עמלות 

ניתן לקבל עמלות לפעולות שונות בשירות הוואטסאפ בטלפון 054-738-7139


עמלות קניה/מכירה של ניירות ערך בארץ (מינימום של 3 ש"ח לפעולה):

קניה/מכירה של ני"ע: 0.09%
קרן מחקה: 0.07%
קרן נאמנות מסורתית: 16 ש"ח בתעריף קבוע לכל פעולה
אג"ח ממשלתי: 0.07%
אג"ח קונצרני: 0.07%
מק"מ: 0.05%


במסחר בארה"ב, מגוון מסלולים:

קניה/מכירה: 0.01$, מינימום 5$ לעסקה
קניה/מכירה: 0.01$, מינימום 8$ לעסקה
9.5$ פיקס לעסקה

לחצו כאן לצפייה במסמך

מהן הפעולות להפקדת כספים ללקוח חדש?
לאחר שפתחתם תיק חדש, יש להפקיד סכום של מינימום 20,000 ₪ על מנת להתחיל לסחור.

לאחר ההפקדה, אנו נשלח לכתובת המייל שלכם מגוון קישורים למערכות המסחר, דרכן ניתן להיכנס ולהתחיל לסחור.

החוק לניירות ערך קובע שלקוח אשר פתח חשבון באמצעות האינטרנט או בטלפון ולא ע"י זיהוי אישי על ידי עובד חבר הבורסה, ייהנה מחשבון במערכת סגורה, ולכן בכל שלב ניתן יהיה להעביר כסף רק מחשבון הבנק איתו הוא פתח את התיק/חשבון.

במערכת פתוחה (בה הלקוח הזדהה אישית בפני עובד חבר הבורסה או ע"י העברת טפסים חתומים ע"י נוטריון), ניתן להפקיד כספים מכל חשבון בנק הרשום על שמו או חשבון חבר בורסה אחר, לחשבונו באקסלנס טרייד.

לקוח יכול לבצע הפקדת כספים לחשבונו מחשבון אחר על שמו, אך לא ניתן לבצע הפקדת צד ג'.

לחצו כאן להרשמה


לאיזה חשבון של אקסלנס טרייד ניתן לבצע הפקדות?

ההפקדה מתבצעת לאחד מחשבונות הנאמנות בבנק איתם עובדת אקסלנס.
אקסלנס מחזיקה בחשבונות נאמנות בבנקים שונים להפקדת כספים ומט"ח בחשבון.
ניתן להעביר כספים לחשבון שלכם באמצעות העברה בנקאית או הפקדת המחאה באחד מהבנקים ברשימה שלהלן, לפקודת אקסלנס ניהול השקעות וני"ע בע"מ.
לאחר ביצוע ההפקדה לאחד מחשבונות הנאמנות שלנו, יש לדאוג שתהא ברשותכם אסמכתא על ההפקדה.

פרטי חשבונות הנאמנות להפקדת כספים

לאחר כל פעולת הפקדת כספים לחשבונך, יש לדווח על כך באזור האישי ולהעלות קובץ המשמש כאישור ההעברה ועליו לכלול 4 פרטים:

  • מס' חשבון בנק ממנו הועברו הכספים
  • מס' חשבון הבנק אליו בחרתם להעביר את הכספים
  • סכום העברה
  • תאריך העברה

הכספים יופיעו בחשבון המסחר שלכם ביום העסקים הבא.

תחת האזור האישי באתר אקסלנס תמצאו אפשרות למשוך כספים מחשבון ההשקעות שלכם אל חשבון בבעלותכם בבנק, כפי שהוגדר בפתיחת החשבון.
יש לעדכן את סכום ומטבע ההעברה, ומתחת לנתונים הללו יופיע חשבון הבנק שהוגדר כברירת המחדל אליו יועברו הכספים.
במידה והינכם עובדים במערכת פתוחה ומבקשים שהכספים יעברו לחשבון בנק אחר, מצורף בזאת טופס משיכה אשר יש להדפיס, למלא ולחתום ולהחזיר אלינו בצירוף אישור קיום חשבון על שמכם, אליו הינכם מבקשים להעביר את הכסף בכתובת המייל excellence@xnes-trade.co.il או בשירות הוואטסאפ 054-7387139. 

במידה והינכם עובדים במערכת סגורה, ניתן להעביר את הכספים לחשבון ברירת המחדל בלבד, או לחליפין לפעול למעבר אל מערכת פתוחה על ידי אישור נוטריון או חתימה על טפסים באופן אישי אצל נציג חבר הבורסה.

הליך משיכת הכספים יתבצע לפי התנאים הבאים:

  • בקשות למשיכות תתקבלנה בימים א'-ה' עד השעה 13:00, בכפוף לימי המסחר. בקשות שיגיעו אחרי השעה 13:00 יטופלו ביום העסקים הבא.
  • בקשות משיכה בסכום של 100,000 ₪ ומעלה מחייבות אישור טלפוני - יש לפנות אלינו לשירות הלקוחות בטלפון 03-753-6514.
  • משיכה תתאפשר רק מחשבונות עם יתרה פנויה למשיכה
  • כל בקשת משיכה כפופה לאישור החברה.
  • אקסלנס רשאית לסרב לבצע את המשיכה במידה וקיים חוסר ביטחונות או נכסים נזילים הכרחיים לפעילותו של חשבון כזה או אחר.
  • בגין הפעולה תגבנה עמלות בהתאם לתעריפון החברה, אלא אם סוכם אחרת. לחצו כאן למידע נוסף 

בסיום הטיפול בבקשה, יישלח מסרון לאישור, באפשרותכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בבקשתך גם בדף הראשי בחשבונכם.

לקוח קיים –
לכל לקוח ישנן מערכות מסחר העומדות לרשותו, אשר מאפשרות לו מכירה וקנייה עצמאית מול הבורסה בארץ ובחו"ל.
בכל מקרה שהוא, לרשות הלקוחות חדר מסחר הפועל בין השעות:
למסחר בישראל
בימי א' 09:00-16:00
בימים ב'-ה' 09:00-17:35

למסחר בחו"ל

בימים ב'-ה' 14:30-23:00
בימי ו' 15:30-18:00
בימי שישי יינתן שירות מצומצם שיכלול קניה/מכירה וטיפול בתקלות


אילו אפשרויות קיימות למסחר בארץ?

הפלטפורמה המתקדמת של אקסלנס מאפשרת לסחור במניות, אג"ח, קרנות סל, קרנות מחקות, כתבי אופציה, נגזרים.
במידה והינכם מעוניינים בסחר בנגזרים ואופציות המאופיינים בהשקעות שאינן סולידיות, יש לחתום על  מסמך הרשאה שאותו תוכלו לקבל מצוות חדר המסחר, לחתום ולהחזירו לחדר המסחר על מנת שתיפתח האופציה למסחר בניירות ערך אלו.

בכל ניירות הערך הנוספים, ניתן להתחיל לסחור מיידית דרך לשונית החיפוש, בה ניתן לחפש ניירות ערך מבוקשים באמצעות שם או מספר נייר ערך. כל עוד יש בחשבון המסחר יתרה מספקת, ניתן לרכוש את המניות המבוקשות והן יופיע מיידית בחשבון המסחר בעת ביצוע העסקה.


כיצד ניתן לבצע חיפוש ניירות ערך באפליקציה?

הן במסחר בארץ והן בחו"ל, ניתן ללחוץ על אופציית קנייה/מכירה אשר מובילה לביצוע חיפוש מונחים לבחירתכם.

לצפייה בסרטון הסבר בנושא

במסחר בניירות ערך ישראלים ניתן לקבל הרשאה לביצוע מסחר בשורט עבור חשבונות השווים מעל 100K ₪. בכל מקרה כזה, יש לחתום על נספח לביצוע פעולות שורט ולהחזיר אלינו חתום.

שורט (Short) היא פעולה של מכירת נייר ערך מבלי שהוא קיים בתיק המשקיע, מתוך חשיבה של ירידת ערך עתידית.

למעשה, מדובר בפעולה הנעשית למטרת רווח מתוך כוונה שנייר הערך ירד – ולרכוש אותו חזרה כאשר הירידה במחיר תתבצע בפועל.


להלן הפעולות אותן ניתן לבצע בצורה עצמאית באמצעות פלטפורמות המסחר המתקדמות של אקסלנס:

פקודות שורט -
פקודת מכירה במצב חסר של מניה


שורט תוך יומי
– המכירה והקנייה מחויבות לאותו יום העסקים - כל פקודת שורט שניתנה באותו היום מחויבת קנייה בסופו. במידה והמשקיע אינו מעוניין לקנות את המניה בסוף היום, יש לבדוק האם ניתן לבצע לחילופין שורט לתקופה.


שורט לתקופה
– בהתאם למגבלות הרגולציה, יש לבדוק שמתאפשרת ההשאלה של המניה מול חדר המסחר לתקופה הרצויה, ובהתאם לכך תינתן הרשאה למכור את הנייר בחסר. גם במקרה זה, המשקיע מחויב לקנות את המניה בסיום התקופה, אשר יכולה להסתיים בשני מקרים: הראשון הוא לבחירתו של המשקיע, ובמקרה השני, המשאיל מפסיק את תקופת ההשאלה לשורט.

בהליך זה ישנם דמי השאלה הנקבעים עפ"י ההסכם עליו חתם המשקיע בתחילת ההתקשרות, אלא אם נקבע אחרת ע"י החברה המשאילה.

לקבלת מידע לגביי אפשרות שורט לתקופה ודמי ההשאלה, יש לשלוח פנייה לשירות הוואטסאפ בטלפון 054-738-7139 ואנו נחזור אליכם עם המידע.


נספח לביצוע פעולות שורט
– קיים נספח עליו יש לחתום במידה והמשקיע מבקש לבצע פקודות שורט בניירות ערך ישראלים וזרים – לחצו כאן לפנייה לשירות הוואטסאפ בטלפון 054-738-7139, בה ניתן לקבל קישור למערכת דיגיטלית לחתימת טפסים.

לחצו כאן כדי לבצע את ההליך בנוחות וביעילות 


כיצד ניתן לבצע פקודות שורט בניירות ערך זרים?

ניתן לבצע פקודות שורט בניירות ערך זרים בשתי מערכות – מערכת VIEW TRADE, ומערכת GLOBAL EXTRADE (לא ניתן לבצע פעולת שורט במערכת הספארק)
במערכת VIEW TRADE, ניתן לבצע פקודת שורט כאשר יש בחשבון המשקיע מינימום של 100,000 ₪.
במערכת GLOBAL EXTRADE, ניתן לבצע פעולת שורט החל מ-5,000 דולר ובהתאם לשווי הביטחונות.


כיצד אוכל לדעת האם יש ברשותי הביטחונות המתאימים?

ניתן לשלוח שאילתא לשירות הוואטסאפ בטלפון 054-738-7139 ונחזור אליכם עם המידע המבוקש.


האם ניתן לבצע הוראות מתמשכות?

בהחלט. ניתן לבקש הוראות קנייה או מכירה עד כ-3 חודשים מיום ההוראה (בהתאם ליום הקלנדרי, עד לחודש השלישי מהחודש שהוגדר).
לקוח אשר מבקש לקנות ניירות ערך בסכום כלשהו (עד גובה מסוים), המערכת תבצע עבורו את הרכישה בדרך אוטומטית בהתאם לפקודה שהוגדרה.


מהן הפקודות הייעודיות למסחר בחו"ל?

GTD – הוראה עד תאריך מסוים לבחירת הלקוח
GTC – הוראה עד ביצוע או עד סיום הרבעון הבא (הראשון מביניהם).


האם ישנה הגבלה על הגדלת מספר העסקאות בשבוע?

בהתאם להוראות הרגולציה במסחר דרך GLOBAL EXTRADE, ישנה הגבלה על מסחר יומי. עבור כל חשבון אשר מופקדים בו פחות מ-25,000$, הרשות לניירות ערך האמריקאי הגדירה מספר פעולות שהוא יכול לבצע במשך שבוע רציף – והן עד 3 פעולות של מכירה או קנייה בלבד (ההגבלה אינה קיימת בחשבונות המחזיקים בסכום גבוה מ-25,000$).

מס הרווח הון הקיים ישראל עומד על כ-25%, מלבד ניירות ערך מסוג אג"ח שקלי שאינן צמודות מדד, בהן המס הינו בגובה של 15% מהרווח.

חישוב המיסוי בחשבון הינו לפי שנה קלנדרית, והוא מחויב מדי חודש.

חשבון המס הוא נגזרת של הרווח, ומערכת המסחר מחשבת אותו אוטומטית, מדווחת ומעבירה את הכסף ישירות לרשויות, עד ה-15 לחודש העוקב עם הערך של תאריך המכירה עצמה.

בחודש בו נמכרה מניה ברווח, תופיע שורה "מס לשלם" בחשבון. הכסף יועבר כאמור רק בתחילת החודש העוקב. יחד עם זאת, באותה התנועה ניתן יהיה לראות את הסכום שיועבר לרשויות.

יתרת החשבון אמנם תתעדכן רק ביום התשלום, אך יחד עם זאת יש לשים לב שהסכום המיועד לתשלום לרשויות לא יהיה זמין למסחר - זאת למרות שהוא כביכול מופיע ביתרת החשבון.


מהו מגן מס?

מצב זה הינו המצב ההופכי ממס לשלם, והוא נוצר בעת מכירת נייר ערך בהפסד. מגן מס יכול לשמש לצורך קיזוז מס הנוצר בעת מכירת נייר ערך ברווח.
קרי, בכל מקרה של מכירה בהפסד ובמידה וישנה מכירה ברווח בגינה שולם מס באותה שנה קלנדרית, החשבון יקבל זיכוי עד גובה המס ששולם באותה שנה קלנדרית (בגין מכירה ברווח).

דגשים חשובים:

  • הזיכוי לחשבון יתבצע אוטומטית עד ל-1 לחודש העוקב.
  • הסכום יופיע כתנועה המוגדרת "מגן מס" בדו”ח יתרות.
  • לא ניתן להשתמש בכסף זה, עד אשר הוא ייכנס לחשבונכם ב-15 חודש העוקב.
  • במקרה של מכירה בהפסד, פקודת מגן המס עומדת לזכות הלקוח, גם בגין מכירה ברווח עתידית באותה שנה קלנדרית.


מהו מס עתידי?

מס שהמערכת שלנו מחשבת בטרם שהעסקה נסלקה. במסחר בארץ, השורה תופיע ליום מסחר אחד בלבד, ובמסחר בחו"ל, ל-3 ימי מסחר

  • כאשר היתרה הינה חיובית, המס העתידי מציין מכירה בהפסד (ואז יופיע מגן מס)
  • כאשר היתרה היא שלילית, המס העתידי מציין מכירה ברווח (ואז יופיע מס לשלם)


מהו מס תקבולים?

שורה המסמנת תשלום של דיבידנד או ריבית בחשבון. במידה והינכם מחזיקים במניות וקיבלתם דיבידנד, יופיעו שתי שורות שהן משחק סכום 0. הלקוח בסופו של דבר רואה רק את השורה התחתונה של הסכום שנקבע לזכותו, בהפחתת המס ששולם. למרות האמור, הסכום יופיע לזכות ולחובה, והוא לידיעה בלבד (ניתן להתעלם ממנו).


מהו עלות מס FIFO?

ניירות הערך בהן שיטת המיסוי עובדת לפי מועד הרכישה המקורי של רכישת ניירות הערך, ועל פי מועד זה מחושב המס.

  • כאשר ישנה מכירה של ניירות ערך שנקנו בתקופות מוקדמות יותר, ניירות הערך הראשונים שנקנו הם אלו שיוצאו ראשונים למכירה ועל ערכם יוגדר המס המחושב.
  • כאשר לקוח מעביר תיק מניות חדש אשר נקנה בתקופות שונות, המערכת אמנם יודעת מאחורי הקלעים מהן התקופות המקוריות בהן התיק נרכש, אך יחד עם זאת, בשורת עלות ה-FIFO, תוכלו לראות את סך העלות הנוכחית של התיק, ללא חישוב המס האמיתי שמחושב עפ"י התקופה שבה הוא נרכש ולא עפ"י השווי הנוכחי. את העלות המקורית של התיק ניתן לראות במערכות ה-ORDERNET, ספארק או PRO בחלון יתרות בוקר ועלות FIFO.


בירור פתיחה של מסחר במניות:
 
עם פתיחת המסחר של מניה, יש ליצור קשר עם חדר המסחר ביום הראשון של המסחר במניה, זאת מאחר ובזמן הפתיחה המחיר שלה מוגדר באגורות ואינו מעודכן. בשל כך, לא ניתן לסחור ביום הראשון של מסחר במניה ובכל מקרה - קיימת מגבלה במערכת עצמה.


מדוע איני מצליח להיכנס לאפליקציה?

בכל מקרה בו לא ניתן להיכנס לאפליקציה, יש לעדכן את הסיסמא דרך האתר במחשב ולהיכנס לאפליקציה עם הסיסמא החדשה.


מדוע רכשו עבורי מניות בדולרים ולא בשקלים?

המסחר בחו"ל מתקיים בדולרים וכל מניה שלקוח מבקש לרכוש בארצות הברית, כמו מדינות אחרות נוספות תתבצע במטבע המקומי.
ניתן להמיר את הכסף בחשבון מראש למטבע זר ולהשתמש במלוא הכסף הנמצא בחשבונכם לרכישת ניירות ערך זרים.
בכל מקרה אחר, ניתן לסחור בעד 90% מהכסף בחשבון במטבע זר במערכת המשולבת בלבד. ביום העסקים הבא למחרת הרכישה במטבע זר, המערכת תעדכן את הכסף בחשבון ותבצע המרת מט"ח בגובה העסקה שבוצעה.


שינויים במערכות

בניירות ערך זרים יש אפשרות לבצע מעבר בין המערכות כדי להוזיל עלויות או לסחור באפשרויות שאין במערכת אחת.


איך מעדכנים פרטים אישיים?

ניתן לבצע דרך האתר ללא מעורבות חדר מסחר.
לחצו כאן לעדכון הפרטים