הצהרת נגישות

אנחנו באקסלנס רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך אנו פועלים כדי לאפשר ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לנכסי הארגון ולשירותי החברה הן במשרדי החברה והן באתר האינטרנט.

אנו פועלים בהתאם להוראות החוק בתחום הנגישות ומבנה הארגון הנמצא בבניין אמות בפתח תקווה, הינו בניין נגיש, אשר קיבל את תו נגישות ישראל.

יצירת קשר וקבלת שירות:

אקסלנס מספקת ללקוחותיה מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת שירות:

  • מוקד טלפוני - 2225* , 03-7532000
  • פקס - 03-7536650
  • דואר אלקטרוני - service@xnes.co.il
  • הקראה ללקוחות עיוורים/כבדי ראיה - בהתקשרות למוקד הטלפוני ובהגעה לעמדות פרונטליות בתאום מראש.

נגישות אתר האינטרנט

באתר זה הושקעו מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגשיות ואנו פועלים להשלים ולשפר את נגישותו כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות, בהתאם להנחיות הנגישות התקן הישראלי (ת"י 5568) - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ברמת AA.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו מקרים או חלקים באתר שלא יהיו נגישים (גם אם באופן חלקי).
בכל מקרה בו יש צורך בכניסה לדף, מסמך או קובץ שאיננו נגיש, ניתן לפנות אלינו בהתאם למפורט להלן.

יצירת קשר בנושא נגישות

לקבלת מידע ו/או הצעה לשיפור השירות ללקוח ניתן לפנות אל רכז הנגישות בחברה על פי הפרטים הבאים:

שם רכז הנגישות: איתמר יעקבי
טלפון: 074-7312093
דואר אלקטרוני: itamary@fnx.co.il

ביום 30.6.19 מוזגה חברת הפניקס פנסיה בע"מ לחברת אקסלנס גמל והשתלמות בע"מ אשר שינתה את שמה להפניקס אקסלנס פנסיה וגמל בע"מ (להלן: "החברה")
החברה, עוסקת, בין היתר, בשיווק פנסיוני (ולא בייעוץ פנסיוני), ולה זיקה למוצרים פנסיוניים המנוהלים על ידה. האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ ו/או המלצה לרכישת מוצר פנסיוני ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני בידי בעל רישיון עפ"י הדין, המתחשב בנתונים ובצרכים הפרטניים של כל אדם. האמור לעיל מובא למטרת אינפורמציה בלבד, הוא אינו מהווה מידע ממצה ומשמש כחומר רקע בלבד. כמו כן, האמור לעיל אינו מחליף את הוראות הרגולציה בנושא. במקרה של סתירה בין האמור לעיל לבין הוראות הדין, תגברנה הוראות הדין.