הצהרת נגישות

בשנת 1998 נחקק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אשר מכוחו הותקנו תקנות שונות המיועדות לאפשר השתלבות שוויונית ופעילה של אנשים עם מוגבלות בחברה בכל תחומי החיים. חברת הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל חרטה על דגלה להעניק שירות איכותי, יעיל שוויוני ומכבד לכלל ציבור לקוחותיה באמצעות מגוון אפשרויות קיימות. חברת הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחות החברה, ובתוך כך פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בנכסי החברה ובמתן שירות ללקוחותיה, בשיתוף עם עמותת נגישות ישראל.

הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל ביצעה את התאמות הנגישות הנדרשות למבניה, בהתאם להוראות החוק והתקנות שמכוחו, כאשר ההתאמות נבדקו ואושרו על ידי מורשה נגישות וקיבלו אות נגישות.

כמו כן, הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל מבצעת את התאמות הנגישות הנדרשות בשירות הניתן לציבור לקוחותיה ובכלל כך עברו מנהלי ועובדי החברה הכשרות בנושאי נגישות השירות וכן התנסו בהתנסות חווייתית. הדרכות אלו מקנות לעובדי החברה כלים ומיומנויות למתן שירות נגיש ומסייעות באימוץ וחיזוק של עמדות חיוביות כלפי אנשים עם מוגבלות ותהליך ההנגשה בכללותו.

לנוחות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הרשמי, הממוקם ברחוב רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל:​

  • קיימות חניות נכים בחניון הבניין.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת הקהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • הותאמו אזורי המתנה נגישים.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות בכדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • קיימת מערכת כריזה חזותית ושמיעתית לניהול תורים.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסיוע לאדם עם מוגבלות.
  • במידת הצורך, ניתן להזמין לפגישה בנושא פיננסי מורכב מתרגם לשפת הסימנים (בתיאום מראש מול רכז הנגישות).

לבירורים, הצעות לשיפור ו/או לבקשה להתאמות נוספות, ניתן לפנות למר בנימין רמתי, רכז הנגישות בחברה, במייל BinyaminR@fnx.co.il או בטלפונים: ‎074-7318613 ,‎050-3313963, תוך פירוט הבקשה המתאימה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.

יצירת קשר וקבלת שירות:

אקסלנס מספקת ללקוחותיה מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת שירות:

  • מוקד טלפוני - 2225*, 03-7536655
  • פקס - 03-5480304
  • דואר אלקטרוני - service@xnes.co.il
  • הקראה ללקוחות עיוורים/כבדי ראיה - בהתקשרות למוקד הטלפוני ובהגעה לעמדות פרונטליות בתאום מראש.

נגישות אתר האינטרנט

באתר זה הושקעו מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגשיות ואנו פועלים להשלים ולשפר את נגישותו כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות, בהתאם להנחיות הנגישות התקן הישראלי (ת"י 5568) - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ברמת AA.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו מקרים או חלקים באתר שלא יהיו נגישים (גם אם באופן חלקי).
בכל מקרה בו יש צורך בכניסה לדף, מסמך או קובץ שאיננו נגיש, ניתן לפנות אלינו בהתאם למפורט להלן.

ביום 30.6.19 מוזגה חברת הפניקס פנסיה בע"מ לחברת אקסלנס גמל והשתלמות בע"מ אשר שינתה את שמה להפניקס אקסלנס פנסיה וגמל בע"מ (להלן: "החברה")
החברה, עוסקת, בין היתר, בשיווק פנסיוני (ולא בייעוץ פנסיוני), ולה זיקה למוצרים פנסיוניים המנוהלים על ידה. האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ ו/או המלצה לרכישת מוצר פנסיוני ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני בידי בעל רישיון עפ"י הדין, המתחשב בנתונים ובצרכים הפרטניים של כל אדם. האמור לעיל מובא למטרת אינפורמציה בלבד, הוא אינו מהווה מידע ממצה ומשמש כחומר רקע בלבד. כמו כן, האמור לעיל אינו מחליף את הוראות הרגולציה בנושא. במקרה של סתירה בין האמור לעיל לבין הוראות הדין, תגברנה הוראות הדין.